Na dimex.sk sa snažíme vyriešiť reklamácie čo najrýchlejšie. Všetky potrebné informácie a kroky ako postupovať pre reklamácií, nájdete v týchto bodoch:
Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte, že je obal alebo balík poškodený, ihneď skontrolujte zásielku, či je kompletná a či nedošlo k poškodeniu samotného tovaru. Ak zistíte nedostatky alebo mechanické poškodenie tovaru, zásielkunepreberajte a vypíšte s prepravcom / kuriérom "Protokol o škode". Zároveň vás žiadame o zaslanie informačného emailu o vzniknutom probléme na objednavky@dimex.sk. O priebehu poškodenej zásielky a náhrade škody vás budeme informovať.
Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vypíšte reklamačný formulár a pošlite ho na objednavky@dimex.sk, alebo poštou na adresu DIMEX - SLOVENSKO, s.r.o., Robotnícka 2, 036 01 Martin. O priebehu reklamácie vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
Reklamácia tovaru na dimex.sk je možná pri každom výrobku v súlade s reklamačnými podmienkami. Avšak, sú situácie, u ktorých nie je možné tovar reklamovať alebo odstúpiť od zmluvy, napr.:
Naša rada pred aplikáciou výrobku:
V prípade, že ste dostali zásielku z dimex.sk a zistíte, že vám tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje, môžete ho vrátiť alebo vymeniť do 14 dní. Vypíšte formulár a kontaktujte nás na objednavky@dimex.sk. Radi vám tovar vymeníme, alebo vrátime peniaze. V súlade so zákonom má zákazník právo na výmenu alebo vrátenie peňazí za tovar do 14 dní od prevzatí zásielky bez udania dôvodu. O priebehu vrátenia zásielky a platby vás budeme informovať.
Upozorňujeme že tovar vyrobený alebo upravený na mieru nie je možné vrátiť podľa bodu 10.16 obchodných podmienok a v súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa
10.16. V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
- všetky tovary vyrobené na základe, resp. s využitím fotografickej predlohy od spotrebiteľa sú klasifikované ako tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa a kupujúci v takýchto prípadoch nemôže v súlade s vyššie uvedeným zákonom odstúpiť od zmluvy
Stiahnite si: Oznámenie o odstúpení od zmluvy |
V prípade, že nám bol tovar vrátený platbu vám vrátime v čo najkratšom termíne, najneskôr však do 14 dní od doručenia. Nezabudnite napísať správne číslo účtu, na ktorom platbu očakávate.
Spýtajte sa na objednavky@dimex.sk alebo telefonicky na 043 400 14 30 | po - pi 8:00 - 16:00
Presné informácie nájdete v reklamačných podmienkach