Nákupný košík

V košíku nie sú vložené žiadne položky...

Reklamácia tovaru

Na dimex.sk sa snažíme vyriešiť reklamácie čo najrýchlejšie. Všetky potrebné informácie a kroky ako postupovať pre reklamácií, nájdete v týchto bodoch:
 


Ako postupovať pri poškodení balíka?

Ako postupovať pri reklamácií?

Aký tovar môžem reklamovať?

Ako postupovať pri vrátení zásielky?

Ako dostanem späť peniaze za reklamáciu?



Ako postupovať pri poškodení balíka?

Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte, že je obal alebo balík poškodený, ihneď skontrolujte zásielku, či je kompletná a či nedošlo k poškodeniu samotného tovaru. Ak zistíte nedostatky alebo mechanické poškodenie tovaru, zásielkunepreberajte a vypíšte s prepravcom / kuriérom "Protokol o škode". Zároveň vás žiadame o zaslanie informačného emailu o vzniknutom probléme na objednavky@dimex.sk. O priebehu poškodenej zásielky a náhrade škody vás budeme informovať.návrat hore

 

Ako postupovať pri reklamácii?

Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vypíšte reklamačný formulár a pošlite ho na objednavky@dimex.sk, alebo poštou na adresu DIMEX - SLOVENSKO, s.r.o., Robotnícka 2, 036 01 Martin. O priebehu reklamácie vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

Príloha č. 1 - Reklamačný formulár - popis vád -
(v prípade reklamácie vyplňte tento formulár)
stiahnut formulár

návrat hore

Aký tovar môžem reklamovať?

Reklamácia tovaru na dimex.sk je možná pri každom výrobku v súlade s reklamačnými podmienkami. Avšak, sú situácie, u ktorých nie je možné tovar reklamovať alebo odstúpiť od zmluvy, napr.:

  • ak bol tovar vybalený z originálneho obalu
  • ak bol tovar rozstrihaný
  • ak bol už aplikovaný a pod. 

Naša rada pred aplikáciou výrobku:

  1. Tovar ako sú tapety si ešte pred aplikáciou / nalepením vizuálne (voľným okom) pozrite. Skontrolujte farebnosti jednotlivých roliek či nemajú odchýlky alebo či sa na tapete nenachádzajú fľaky.
  2. Podrobne si preštudujte návod, ktorý ste dostali k výrobku. Až potom preveďte aplikáciu.

návrat hore

Ako postupovať pri vrátení zásielky?

V prípade, že ste dostali zásielku z dimex.sk a zistíte, že vám tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje, môžete ho vrátiť alebo vymeniť do 14 dní. Vypíšte formulár a kontaktujte nás na objednavky@dimex.sk. Radi vám tovar vymeníme, alebo vrátime peniaze. V súlade so zákonom má zákazník právo na výmenu alebo vrátenie peňazí za tovar do 14 dní od prevzatí zásielky bez udania dôvodu. O priebehu vrátenia zásielky a platby vás budeme informovať.

Upozorňujeme že tovar vyrobený alebo upravený na mieru nie je možné vrátiť podľa bodu 10.16 obchodných podmienok a v súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa

10.16. V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
- všetky tovary vyrobené na základe, resp. s využitím fotografickej predlohy od spotrebiteľa sú klasifikované ako tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa a kupujúci v takýchto prípadoch nemôže v súlade s vyššie uvedeným zákonom odstúpiť od zmluvy

     Stiahnite si: Oznámenie o odstúpení od zmluvy

stiahnut formulár

 

Ako dostanem späť peniaze za reklamáciu?

V prípade, že nám bol tovar vrátený platbu vám vrátime v čo najkratšom termíne, najneskôr však do 14 dní od doručenia. Nezabudnite napísať správne číslo účtu, na ktorom platbu očakávate.

návrat hore

Máte ďalšie otázky k reklamáciam?

Spýtajte sa na objednavky@dimex.sk alebo telefonicky na 043 400 14 30  |  po - pi 8:00 - 16:00

 

Presné informácie nájdete v reklamačných podmienkach  kliknite na informáciu